თუ ხართ სტუდენტი და ტექნოლოგიების სფერო გაინტერესებთ, მაშინ გეტყვით, რომ თქვენთვის მნიშვნელოვანი და საინტერესო ინფორმაცია გვაქვს!
ვისთვის არის განკუთვნილი ტრენინგი
IT კომპანია სინტაქსმა და მისი ქოლგის ქვეშ არსებულმა საგანმანათლებლო მიმართულებამ – სინტაქს აკადემია, IT სფეროთი დაინტერესებული სტუდენტებისთვის, ერთობლივი სასწავლო პროგრამა შექმნეს, რომელიც თქვენ, სტუდენტებს, მოგცემთ შესაძლებლობას, სრულიად უსასყიდლოდ მიიღოთ ცოდნა და გადადგათ პირველი ნაბიჯები ტექნოლოგიური სფეროს მიმართულებით.
ტრენერები
კურსს სინტაქს აკადემიის კვალიფიციური ტრენერები – დიმიტრი ერემიანი, დავით სარქისიანი, მარიამ ჭლიკაძე და ელენე ბენდელიანი წარუძღვებიან. თეორიული და პრაქტიკული სავარჯიშოების კომბინაციით, მოგცემთ ცოდნასა და გამოცდილებას – როგორც სოფთვეარ ისე ჰარდვეარ მიმართლებით, რაც შემდეგ თქვენს IT-ში დასაქმებას შეუწყობს ხელს.
კომპიუტერის არქიტექტურა და ტექნიკური პრობლემების აღმოფხვრა
- ქსელის პრინციპები, რას წარმოადგენს ქსელი
- ლეპტოპები და სხვა მობილური მოწყობილობები
- პრინტერები
- ვირტუალიზაცია და ღრუბლოვანი გამოთვლები
- Mobile,Linux, and MacOS ოპერაციული სისტემები
- უსაფრთხოება
რა პრინციპით მუშაობს
მისი შემადგენელი ერთეულები
ITIL-ის 4 განზომილება და მათი მნიშვნელობები
ITIL-ის სახელმძღვანელო პრინციპები
ბიზნესისა და ინფორმაციული ტექნოლოგიების კავშირი, საუკეთესო პრაქტიკებით
სერვის დესკი- SPOC (single point of contact)
- ინციდენტების მენეჯმენტი – რა არის ინციდენტი და რა სახის ინციდენტები არსებობს
- სერვისული მოთხოვნა – რა არის სერვისული მოთხოვნა და როგორ ვამენეჯერებთ მას
- SLA- როგორ მუშაობს და როგორ დავაკონფიგურიროთ
პრობლემების მენეჯმენტი
- რა არის პრობლემა, რითი განსხვავდება ინციდენტისა და სერვისისგან
- რა სახის პრობლემები არსებობს
- რა ეტაპებს გადის
- როგორ ხდება მისი ეფექტური მენეჯმენტი
ცვლილებების მენეჯმენტი
- რა არის ცვლილება
- რა სახის ცვლილებები არსებობს
- რა სხვაობაა სხვა პრაქტიკებთან შედარებით
- როგორ ხდება მისი ეფექტური მენეჯმენტი
პროექტ მენეჯმენტი
- რას ნიშნავს პროექტები IT-ში
- რა სახის პროექტები არსებობს
- ვინ შეიძლება იყოს ჩართული პროექტების მენეჯმენტში
- რა სახის როლები/წვდომები არსებობს
- როგორ ხდება მისი ეფექტური მენეჯმენტი
პრაკტიკული ნაწილი
- განვლილი პრაქტიკების გამოყენება, როგორ ხდება მათი თავმოყრა ერთ სივრცეში
სერვისის გაწევის სპეციფიკა IT სფეროში
- მომხმარებლებთან ურთიერთობის მნიშვნელობა/ზოგადი მიმოხილვა
- სერვის პლუსის მიხედვით, წარმატების მიღწევის ზოგადი ფაქტორები
- რა არის აიტი სერვისები
- სერვის პლუსი საინფორმაციო ტექნოლოგიების სფეროში. IT სფეროში ვინ არის მომხმარებელი?
- IT სფეროში მომხმარებლებთან ურთიერთობის 4 კომპონენტიანი მოდელი
- IT სფეროში არასწორი სერვისების მაგალითების განხილვა
- 7 რამ, რაც დაგეხმარებათ IT სფეროში წარმატებულად განახორციელოთ მომხმარებლებთან ურთიერთობა და შექმნათ სერვისის რეალური ღირებულება
- შეჯამება