ITIL V4 Foundation კურსი

გაეცანით კურსის დეტალებს

დასაწყისი

დრო

ხანგრძლივობა

მენტორები

ზაზა ჯაველიძე / გიორგი ბერიძე

კურსის ფასი
₾ 849 ₾ 1000
რეგისტრაცია

ITIL ( ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინფრასტრუქტურის ბიბლიოთეკა) დაგეხმარებათ, გაამარტივოთ და ეფექტური გახადოთ ციფრული სერვისების მიწოდების პროცესი. მეთოდოლოგია მოიცავს 34 პრაქტიკას, რომელიც საერთაშორისოდ მიღებული საუკეთესო გამოცდილებების შედეგად შეიქმნა; კურსის მსმენელები მიიღებენ ძირეულ ინფორმაციას, თუ როგორ დააგენერიროს ბიზნესმა ღირებული ფასეულობა მსოფლიოში წამყვანი მეთოდოლოგიის დახმარებით და ციფრული სერვისების მიწოდებით.

ვისთვის არის განკუთვნილი ტრენინგი

ტრენინგი განკუთვნილია როგორც ციფრულ ტექნოლოგიებში დასაქმებული ადამიანებისთვის, ისე, ბიზნესში გადაწყვეტილების მიმღები პირებისთვის, რადგან ამ ორი რგოლის ერთობლივი მუშაობითაა შესაძლებელი, ციფრული სერვისების მიწოდებისას, ღირებული ფასეულობის დაგენერირება.

პროცესი, თეორიულ ნაწილთან ერთად, მოიცავს ქართულ რეალობას მორგებულ პრაქტიკულ მაგალითებსაც და წარიმართება სრულად ქართულ ენაზე.

ბენეფიტები

კურსზე დარეგისტრირებულებს მიეცემათ წვდომა ITIL სერტიფიცირებისათვის სამეცადინო ელექტრონულ წიგნზე და ტრენინგის ბოლოს, ჩატარდება კომპეტენციის განმსაზღვრელი ტესტირება, რომელიც ერთგვარი საზომი იქნება პრეტენდენტის მზაობისა, ITIL V4 Foundation-ის საერთაშორისო გამოცდისთვის.

ტრენინგი წარიმართება ქართულ ენაზე.

ტრენერები

ტრენინგს წარუძღვება ორი ტრენერი – ზაზა ჯაველიძე – ITIL & ITSM ბიზნესკონსულტანტი და გიორგი ბერიძე – ITIL სერტიფიცირებული ტრენერი.

კურსის დასრულების შემდეგ, თქვენ სიღრმისეულად გეცოდინებათ ITIL-ის 7 ძირითადი სახელმძღვანელო პრინციპის, სერვის მენეჯმენტის 4 განზომილების, ITIL-ის 34 პრაქტიკისა და სერვისით შესაქმნელი ღირებულებების ჯაჭვის შესახებ.

ITIL 4 OVERVIEW

  • Introduction to ITIL
  • Key Concepts of ITIL

THE ITIL FRAMEWORK

  • The Four Dimensions of Service Management
  • The ITIL Service Value System

THE ITIL GUIDING PRINCIPLES

  • Focus on Value
  • Start Where You Are
  • Progress Iteratively with Feedback
  • Collaborate and Promote Visibility
  • Think and Work Holistically
  • Keep It Simple and Practical
  • Optimize and Automate

THE ITIL SERVICE VALUE SYSTEM

  • Governance
  • The Service Value Chain
  • Continual Improvement

KEY ITIL PRACTICES

  • Continual Improvement
  • Service Level Management
  • Change Control
  • Incident Management
  • Service Request Management
  • Service Desk
  • Problem Management

OTHER ITIL PRACTICES

  • General Management Practices
  • Service Management Practices
  • Technical Management Practices

მენტორები

ზაზა ჯაველიძე

ITIL&ITSM ბიზნეს კონსულტანტი

გიორგი ბერიძე

ITIL სერტიფიცირებული ექსპერტი

დასაწყისი

დრო

ხანგრძლივობა

მენტორები

ზაზა ჯაველიძე / გიორგი ბერიძე

კურსის ფასი
₾ 849 ₾ 1000
რეგისტრაცია

© 2023 სინტაქსი. ყველა უფლება დაცულია.