სასწავლო კურსის მიზანია მსმენელმა მიიღოს:
- ზოგადი ინფორმაცია Microsoft 365-ის შესახებ
- დაწვრილებითი ინფორმაცია Teams, Planner და OneDrive – ის იმ კონკრეტულ ფუნქციონალზე, რომელიც გაუმარტივებს მათ ყოველდღიულ მუშაობას
ტრენინგის ფორმატი
- კომბინირებული სატრენინგო ფორმატი (თეორია პრაქტიკასთან ერთად)
- Workshop
ძირითადი თემები
- რა არის Microsoft 365
- რა არის Teams და რისთვის ვიყენებთ
- როგორ ჩამოვტვირთოთ, დავაყენოთ და გავმართოთ ჩვენი თიმსი
- რისი შესაძლებლობა გვაქვს ჩათში და როგორ ვუზიარებთ ერთამენთს დოკუმენტებს
- ჯგუფის და მასთან დაკავშირებული არხის შექმნა
- რა ფუნქციონალის შესაძლებლობა გვაქს ჯგუფის და მასთან დაკავშირებული არხის ფარგლებში
- ჯგუფში არსებული მომხმარებლების და უფლებების მართვა
- როგორ ვნიშნავთ და ვმართავთ შეხვედრებს როგორც ჯგუფის ფარგლებში ასევე მის გარეთ
- ფაილების გაზიარება და ერთდროულად მათზე მუშაობა
- სხვა Third party აპლიკაციების გამოყენება როგორც ჯგუფის ფარგლებში ასევე ინდივიდუალურად
- რა არის Planner და რისთვის ვიყენებთ
- ქვედავალებების შექმნა და მათი მიმაგრება კონკრეტულ ადამიანზე
- შექმნილი პროექტის საერთო ხედვა: რამდენი დავალებაა შექმნილი, რომელი შესრულდა დროულად, რომელი დავალება არის ვადაგადაცილებაში და ა.შ
- Planner-ის გამოყენება როგორც ჯგუფის ფარგლებში ასევე ინდივიდუალურად
- რა არის OneDrive და რისთვის ვიყენებთ
- როგორ შევქმნათ სხვადასხვა სახის დოკუმენტები (Word, Excel, PowerPoint) და ფაილები.
- როგორ გავუზიაროთ ერთმანეთს ფაილები და ფოლდერები შესაბამისი უსაფრთხოების პოლიტიკების მიხედვით
- როგორ ვიმუშაოთ ერთად ერთსა და იმავე დოკუმენტზე რამოდენიმე თანამშრომელმა ერთდროულად
- Workshop
ტრენინგის შედეგები და კომპეტენციები
კურსის დასრულების შემდეგ ტრენინგის მონაწილემ იცის:
- თუ რას წარმოადგენს და რისთვის გამოიყენება, Microsoft 365-ის სამი კონკრეტული სერვისი Teams, Planner, OneDrive.
- სრული სამომხმარებლო ფუნქციონალი და მათი გამოყენება.
რა არის Teams და რისთვის ვიყენებთ
- როგორ ჩამოვტვირთოთ, დავაყენოთ და გავმართოთ ჩვენი თიმსი
- რისი შესაძლებლობა გვაქვს ჩათში და როგორ ვუზიარებთ ერთამენთს დოკუმენტებს
- ჯგუფის და მასთან დაკავშირებული არხის შექმნა
- რა ფუნქციონალის შესაძლებლობა გვაქს ჯგუფის და მასთან დაკავშირებული არხის ფარგლებში
- ჯგუფში არსებული მომხმარებლების და უფლებების მართვა
- როგორ ვნიშნავთ და ვმართავთ შეხვედრებს როგორც ჯგუფის ფარგლებში ასევე მის გარეთ
- ფაილების გაზიარება და ერთდროულად მათზე მუშაობა
- სხვა Third party აპლიკაციების გამოყენება როგორც ჯგუფის ფარგლებში ასევე ინდივიდუალურად
რა არის Planner და რისთვის ვიყენებთ
- პროექტის შექმნა
- ქვედავალებების შექმნა და მათი მიმაგრება კონკრეტულ ადამიანზე
- შექმნილი პროექტის საერთო ხედვა: რამდენი დავალებაა შექმნილი, რომელი შესრულდა დროულად, რომელი დავალება არის ვადაგადაცილებაში და ა.შ
- Planner-ის გამოყენება როგორც ჯგუფის ფარგლებში ასევე ინდივიდუალურად
რა არის OneDrive და რისთვის ვიყენებთ
- როგორ შევქმნათ სხვადასხვა სახის დოკუმენტები (Word, Excel, PowerPoint) და ფაილები.
- როგორ გავუზიაროთ ერთმანეთს ფაილები და ფოლდერები შესაბამისი უსაფრტხოების პოლიტიკების მიხედვით
- როგორ ვიმუშაოთ ერთად ერთსა და იმავე დოკუმენტზე რამოდენიმე თანამშრომელმა ერთდროულად