მონაცემთა დაცვის სამართლებრივი და ტექნიკური ასპექტები

კურსის მიზანი:

ტრენინგის მიზანია მსმენელს გააცნოს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სტანდარტები, კანონის სიახლეები და მათთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად გასატარებელი ღონისძიებების წრე.

აუდიტორია:

ტრენერი განსკუთვნილია როგორც კერძო, ისე საჯარო სექტორში დასაქმებული პირებისთვის, განურჩევლად საქმიანობის სფეროს, პროფესიის და პოზიციისა, ასევე, სხვა ნებისმიერი პირისთვის, რომლის ინტერესებსშიც შედის პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ ახალი კანონის გაცნობა.

ფორმატი:

ადგილზე/დისტანციურად

სწავლების მეთოდი:

ტრენინგი მიმდინარეობს როგორც თეორიული, ისე პრაქტიკული სწავლების მეთოდით. თეორიული ასპექტი, ნორმის შინარსის გაცნობას გულისხმობს, ხოლო, პრაქტიკული – შინაარსის გააზრებისთვის საჭირო „ინსტრუმენტების“, მათ შორის, პრაქტიკული მაგალითებისა და შეკითხვებზე დაფუძნებული სწავლების მეთოდის გამოყენებას.

ტრენინგის ხანგრძლივობა:

სულ 3 შეხვედრა, თითოეული შეხვედრისთვის 3 საათი.

განსახილველი საკითხები:

  1. პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ კანონის („კანონი“) მიზანი და მოქმედების სფერო
  2. კანონის ძირითადი ტერმინოლოგია
  3. მონაცემთა დამუშავება, დამუშავების პრინციპები და საფუძვლები
  4. მონაცემთა სუბიექტის თანხმობა, როგორც დამუშავების უნივერსალური საფუძველი, და თანხმობის კრიტერიუმები
  5. არასრულწლოვანი პირის მონაცემთა დამუშვება
  6. ბიომეტრიული მონაცემების დამუშავება
  7. ვიდეო და აუდიო მონიტორინგის განხორციელების საფუძვლები და წესი
  8. პირდაპირი მარკეტინგის მიზნით მონაცემთა დამუშავების საფუძველი და წესი
  9. მონაცემთა სუბიექტი და მისი უფლებები, კანონის III თავის მიხედვით
  10. მონაცემთა დამმუშავებლისა და მისგან უფლებამოსილი პირის ვალდებულებები
  11. მონაცემთა სუბიექტის ინფორმირების წესი, მათ შორის მონაცემთა მესამე პირისგან მიღების შემთხვევაში
  12. პერსონალურ მონაცემთა დაცვის ოფიცერი
  13. სპეციალური წარმომადგენელი
  14. მონაცემთა საერთაშორისო გადაცემა და თანხმობის მიღების წესი
  15. ქვეყნების თეთრი სია და მონაცემთა დაცვის სათანადო გარანტიების დადგენა
  16. პერსონალურ მონაცემთა დაცვის პოლიტიკის ძირითადი მიმართულებები და რეკომენდაციები (სამართლებრივ ჭრილში)
  17. მონაცემთა უსაფრთხოება
  18. მონაცემთა დაცვაზე ზეგავლენის შეფასება
  19. მონაცემთა უსაფრთხოების დარღვევა (ინციდენტი) და შეტყობინების ვალდებულება
  20. ინფორმაციის აღრიცხვა და პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სამსახურისთვის მიწოდება
  21. პერსონალურ მონაცემთა დაცვის პოლიტიკის ძირითადი მიმართულებები და რეკომენდაციები (უსაფრთხოების ჭრილში)

შედეგები:

კურსის დასრულების შემდეგ მსმენელი შეძლებს განსაზღვროს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის სწორი სტრატეგია, შეიმუშაოს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის პოლიტიკის საკვანძო საკითხები,  გასცეს პასუხი იმ კითხვებს, რომლებიც ტრენინგამდე ჰქონდა.

Lead Implementer-ის ტრენინგი

კურსის მიმოხილვა:

PECB ISO/IEC 27001 Lead Implementer კურსის მიზანია მონაწილეების მომზადება, რათა შეძლონ ინფორმაციული უსაფრთხოების მართვის სისტემის (ISMS) წარმატებული დანერგვა და მართვა ISO 27001 სტანდარტის მოთხოვნებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.

აღნიშნული სერტიფიცირება კანონით განსაზღვრულ მოთხოვნებთანაა შესაბამისობაში თუ რას უნდა აკმაყოფილებდეს მესამე კატეგორიის ინფორმაციული უსაფრთხოების მენეჯერი.

ძირითადი მიზნები:

  • ISO 27001-ის სტანდარტის საფუძვლიანი ცოდნა: მონაწილეები დეტალურად ისწავლიან ISO 27001 სტანდარტის მოთხოვნებს და როგორ უნდა იყოს შესაბამისი მართვის სისტემა ამ სტანდარტთან.
  • ISMS-ის დაგეგმვა და განხორციელება: კურსი მონაწილეებს ასწავლის, როგორ უნდა დაგეგმონ, განახორციელონ და მართონ ინფორმაციული უსაფრთხოების მართვის სისტემა ორგანიზაციაში.
  • რისკების შეფასება და მართვა: მონაწილეები შეისწავლიან ინფორმაციული უსაფრთხოების რისკების შეფასებისა და მართვის პროცესებს, რათა შეძლონ რისკების იდენტიფიცირება, შეფასება და მინიმალიზაცია.
  • პოლიტიკებისა და პროცედურების შემუშავება: კურსი ფოკუსირებულია ინფორმაციული უსაფრთხოების პოლიტიკებისა და პროცედურების შემუშავებაზე, რაც აუცილებელია უსაფრთხოების მართვის სისტემის წარმატებული ფუნქციონირებისთვის.
  • კონტროლის ზომების დანერგვა: მონაწილეებს ასწავლიან, როგორ უნდა შეარჩიონ და დანერგონ შესაბამისი კონტროლის ზომები, რათა უზრუნველყონ ინფორმაციული აქტივების დაცვა.
  • მონიტორინგი და გაუმჯობესება: კურსი ასწავლის ISMS-ის მონიტორინგისა და გაუმჯობესების პროცესებს, რაც მოიცავს პერიოდულ შემოწმებებს, აუდიტებს და უწყვეტი გაუმჯობესების ციკლებს.
  • მზადყოფნა სერტიფიკაციისთვის: მონაწილეები გაეცნობიან, როგორ უნდა მოამზადონ ორგანიზაცია ISO 27001 სერტიფიკაციის პროცესისთვის, რაც მოიცავს საჭირო დოკუმენტაციის მომზადებას და სერტიფიკაციის აუდიტისთვის მზადყოფნას.
  • პრაქტიკული უნარების განვითარება: კურსი მოიცავს პრაქტიკულ სავარჯიშოებსა და რეალურ სცენარებზე დაფუძნებულ სიმულაციებს, რათა მონაწილეებმა მიიღონ პრაქტიკული გამოცდილება ISMS-ის დანერგვაში.

შედეგი:

კურსის წარმატებით გავლის შემდეგ, მონაწილეები მზად იქნებიან ორგანიზაციაში ISO 27001-ის შესაბამისად ინფორმაციული უსაფრთხოების მართვის სისტემის დანერგვის, მართვისა და გაუმჯობესებისთვის, რითაც უზრუნველყოფენ ინფორმაციული აქტივების დაცვას და შესაბამისობის მოთხოვნებთან შესაბამისობას.

ბენეფიტები:

კურსის მსვლელობისას, მონაწილეებს ექნებათ წვდომა ტრენინგისთვის საჭირო სრულ მასალაზე, შეექმნებათ PECB-ს პორტალზე შესაბამისი ექაუნთები, შეძლებენ მასალის მშობლიურ ენაზე გავლას PECB-ს მიერ აკრედიტებულ ტრენერთან, გამოცდაზე გასვლის შესაძლებლობასა და გადაბარების დამატებით შანსს.

Introduction to ISO/IEC 27001 and initiation of an ISMS implementation

Implementation plan of an ISMS

Implementation of an ISMS

ISMS monitoring, continual improvement, and preparation for the certification audit

Certification exam

Lead Auditor-ის ტრენინგი

კურსის მიმოხილვა:

PECB ISO/IEC 27001 Lead Auditor კურსის მიზანიმონაწილეების მომზადება ინფორმაციული უსაფრთხოების მართვის სისტემების (ISMS) აუდიტის პროფესიონალურად ჩატარებისთვის, ISO 27001 სტანდარტის მოთხოვნებთან შესაბამისობის შესამოწმებლად.

ძირითადი მიზნები:

  • ISO 27001-ის სტანდარტის საფუძვლიანი ცოდნა: მსმენელი ისწავლის ISO 27001 სტანდარტის მოთხოვნებს და როგორ უნდა შეფასდეს ინფორმაციული უსაფრთხოების მართვის სისტემის შესაბამისობა ამ მოთხოვნებთან.
  • აუდიტის პროცედურების გაგება: მსმენელი ისწავლის აუდიტის სხვადასხვა ეტაპებს, მათ შორის აუდიტის დაგეგმვას, მომზადებას, ჩატარებას და შედეგების შეფასებას.
  • აუდიტის ტექნიკები და მეთოდები: კურსი ფოკუსირებულია აუდიტის ტექნიკებისა და მეთოდების გაცნობაზე, რაც მოიცავს ინტერვიუების ჩატარებას, დოკუმენტაციის განხილვას, პროცესების შემოწმებას და სხვა აუდიტის ინსტრუმენტების გამოყენებას.
  • აუდიტის რეპორტების მომზადება: მონაწილეები შეისწავლიან აუდიტის რეპორტების შექმნის პროცესს, რათა აუდიტის შედეგები იყოს მკაფიოდ და ზუსტად წარმოდგენილი.
  • რეკომენდაციების და გაუმჯობესების გეგმების შემუშავება: კურსი ასწავლის, როგორ უნდა შემუშავდეს რეკომენდაციები და გაუმჯობესების გეგმები აუდიტის შედეგად აღმოჩენილი ხარვეზების გამოსასწორებლად.
  • პროფესიული ეთიკა და ნორმები: მონაწილეები გაეცნობიან აუდიტორის პროფესიულ ეთიკას და ნორმებს, რაც უზრუნველყოფს აუდიტის პროცესის მიუკერძოებლობას და ობიექტურობას.
  • აუდიტის მენეჯმენტი: კურსი ასევე ასწავლის აუდიტის მენეჯმენტის უნარებს, რაც მოიცავს აუდიტის გუნდის ხელმძღვანელობას და აუდიტის პროცესების კოორდინაციას.
  • პრაქტიკული უნარების განვითარება: კურსის განმავლობაში მონაწილეები მონაწილეობენ პრაქტიკულ სავარჯიშოებში და სიმულაციებში, რაც ხელს უწყობს მათ რეალური აუდიტის გამოცდილების მიღებაში.

შედეგი:

კურსის წარმატებით გავლის შემდეგ, მონაწილეები მზად იქნებიან დამოუკიდებლად განახორციელონ ISO 27001 აუდიტი, შეფასონ და მართონ ინფორმაციული უსაფრთხოების რისკები და უზრუნველყონ ორგანიზაციების შესაბამისობა ISO 27001 სტანდარტთან.

ბენეფიტები:

კურსის მსვლელობისას, მონაწილეებს ექნებათ წვდომა ტრენინგისთვის საჭირო სრულ მასალაზე, შეექმნებათ PECB-ს პორტალზე შესაბამისი ექაუნთები, შეძლებენ მასალის მშობლიურ ენაზე გავლას PECB-ს მიერ აკრედიტებულ ტრენერთან, გამოცდაზე გასვლის შესაძლებლობასა და გადაბარების დამატებით შანსს.

Introduction to the information security management system (ISMS) and ISO/IEC 27001

Audit principles, preparation, and initiation of an audit

On-site audit activities

Closing the audit

Certification Exam

IT in Reality კურსი

თუ ხართ სტუდენტი და ტექნოლოგიების სფერო გაინტერესებთ, მაშინ გეტყვით, რომ თქვენთვის მნიშვნელოვანი და საინტერესო ინფორმაცია გვაქვს!  

ვისთვის არის განკუთვნილი ტრენინგი

IT კომპანია სინტაქსმა და მისი ქოლგის ქვეშ არსებულმა საგანმანათლებლო მიმართულებამ – სინტაქს აკადემია, IT სფეროთი დაინტერესებული სტუდენტებისთვის,  ერთობლივი სასწავლო პროგრამა შექმნეს, რომელიც თქვენ, სტუდენტებს, მოგცემთ შესაძლებლობას, სრულიად უსასყიდლოდ მიიღოთ ცოდნა და გადადგათ პირველი ნაბიჯები ტექნოლოგიური სფეროს მიმართულებით.   

ტრენერები

კურსს სინტაქს აკადემიის კვალიფიციური ტრენერები – დიმიტრი ერემიანი, დავით სარქისიანი, მარიამ ჭლიკაძე და ელენე ბენდელიანი წარუძღვებიან. თეორიული და პრაქტიკული სავარჯიშოების კომბინაციით, მოგცემთ  ცოდნასა და გამოცდილებას – როგორც სოფთვეარ ისე ჰარდვეარ მიმართლებით, რაც შემდეგ თქვენს IT-ში დასაქმებას შეუწყობს ხელს.  

კომპიუტერის არქიტექტურა და ტექნიკური პრობლემების აღმოფხვრა

  • ქსელის პრინციპები, რას წარმოადგენს ქსელი
  • ლეპტოპები და სხვა მობილური მოწყობილობები
  • პრინტერები
  • ვირტუალიზაცია და ღრუბლოვანი გამოთვლები
  • Mobile,Linux, and MacOS ოპერაციული სისტემები
  • უსაფრთხოება

რა პრინციპით მუშაობს

მისი შემადგენელი ერთეულები

ITIL-ის 4 განზომილება და მათი მნიშვნელობები

ITIL-ის სახელმძღვანელო პრინციპები

ბიზნესისა და ინფორმაციული ტექნოლოგიების კავშირი, საუკეთესო პრაქტიკებით

სერვის დესკი- SPOC (single point of contact)

  • ინციდენტების მენეჯმენტი – რა არის ინციდენტი და რა სახის ინციდენტები არსებობს
  • სერვისული მოთხოვნა – რა არის სერვისული მოთხოვნა და როგორ ვამენეჯერებთ მას
  • SLA- როგორ მუშაობს და როგორ დავაკონფიგურიროთ

პრობლემების მენეჯმენტი

  • რა არის პრობლემა, რითი განსხვავდება ინციდენტისა და სერვისისგან
  • რა სახის პრობლემები არსებობს
  • რა ეტაპებს გადის
  • როგორ ხდება მისი ეფექტური მენეჯმენტი

ცვლილებების მენეჯმენტი

  • რა არის ცვლილება
  • რა სახის ცვლილებები არსებობს
  • რა სხვაობაა სხვა პრაქტიკებთან შედარებით
  • როგორ ხდება მისი ეფექტური მენეჯმენტი

პროექტ მენეჯმენტი

  • რას ნიშნავს პროექტები IT-ში
  • რა სახის პროექტები არსებობს
  • ვინ შეიძლება იყოს ჩართული პროექტების მენეჯმენტში
  • რა სახის როლები/წვდომები არსებობს
  • როგორ ხდება მისი ეფექტური მენეჯმენტი

პრაკტიკული ნაწილი

  • განვლილი პრაქტიკების გამოყენება, როგორ ხდება მათი თავმოყრა ერთ სივრცეში

სერვისის გაწევის სპეციფიკა IT სფეროში

  • მომხმარებლებთან ურთიერთობის მნიშვნელობა/ზოგადი მიმოხილვა
  • სერვის პლუსის მიხედვით, წარმატების მიღწევის ზოგადი ფაქტორები
  • რა არის აიტი სერვისები
  • სერვის პლუსი საინფორმაციო ტექნოლოგიების სფეროში. IT სფეროში ვინ არის მომხმარებელი?
  • IT სფეროში მომხმარებლებთან ურთიერთობის 4 კომპონენტიანი მოდელი
  • IT სფეროში არასწორი სერვისების მაგალითების განხილვა
  • 7 რამ, რაც დაგეხმარებათ IT სფეროში წარმატებულად განახორციელოთ მომხმარებლებთან ურთიერთობა და შექმნათ სერვისის რეალური ღირებულება
  • შეჯამება

თანამედროვე HR

კურსის აღწერა

თანამედროვე სამყაროში, მუდმივად ცვალებადი გლობალური და ლოკალური გამოწვევების ფონზე სულ უფრო აქტუალური ხდება ადამიანთა კაპიტალის მართვა, სწორი პრიორიტეტების დასახვა და მათი ეფექტური აღსრულება.

ერთის მხრივ ყველა კომპანიისთვის მნიშვნელოვანია სწორი HR სტრატეგიის დასახვა, თუმცა არანაკლებ კრიტიკულია ამ სტრატეგიის პრაქტიკაში განხორციელება სხვადასხვა გამოწვევის და ცვლილებების ფონზე.

თანამედროვე HR ინსტრუმენტები და პოლიტიკები იძლევა შესაძლებლობას მხარი ავუბათ მიმდინარე გამოწვევებს ადექვატურად და დროულად ვუპასუხოთ მათ.

ვისთვის არის განკუთვნილი ტრენინგი

ტრენინგი განკუთვნილია მოქმედი HR მენეჯერებისთვისაც, ვისაც უკვე აქვს პრაქტიკული გამოცდილება ადამიანთა კაპიტალის მართვის სფეროში, თავად შეხვედრია თანამედროვე გამოწვევებს და სურვილი აქვს სხვებსაც გაუზიაროს თავისი გამოცდილება. მეორეს მხრივ მიიღოს ახალი თეორიული და პრაქტიკული ცოდნა და დანერგოს სიახლეები თავის კომპანიაში.

ტრენერები

ტრენინგს წარუძღვება ნინო გაჩეჩილაძე, რომელსაც აქვს მრავალწლიანი გამოცდილება როგორც HR დეპარტამენტის უფროსის პოზიციაზე, ასევე მაღალ მენეჯერულ თანამდებობაზე ბიზნესის მიმართულებით. ნინო წლების განმავლობაში იყო თიბისი ბანკის HR დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, ასევე თიბისი დაზღვევის ჯანმრთელობის დაზღვევის დირექტორი. მანამდე არა ერთ მაღალ მენეჯერულ პოზიციას იკავებდა თიბისი ჯგუფში.

ნინოს აქვს მიღებული განათლება სხვადასხვა უცხოურ სასწავლო ინსტიტუტში (George Washington University, ATTF, Luxembourg, Joint Vienna Institute, Erickson College, Harvard Business School, USAID/World Learning, etc)  როგორც HR-ის, ასევე პროექტების მართვის, ქოუჩინგის და ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით.

კურსი წარიმართება ქართულ ენაზე, გაიცემა სინტაქს აკადემიის სერტიფიკატი.

  • დაწყების თარიღი: 25 მარტი;
  • ხანგრძლივობა: 2 კვირა/18 საათი;
  • დრო: 19:00-22:00;
  • დღეები: ორშაბათი, ოთხშაბათი, პარასკევი.

გაეცანით კურსის დეტალებს:

თანამედროვე HR-ის გამოწვევები

თანამშრომლის გამოცდილება – რას გულისხმობს ის და რა კომპონენტებისგან შედგება

როგორ ვმართოთ სწორად თანამშრომლის გამოცდილების ყველა ეტაპი

დისკუსია ჯგუფში საკუთარი გამოცდილების გაზიარებით და კითხვა პასუხით

შეფასების სისტემა – რა კომპონენტებისგან შედგება ის

აუცილებელია თუ არა ყველა კომპანიას ჰქონდეს შეფასების სისტემა და როგორ ორგანიზაციაში როგორი სისტემა უნდა დავნერგოთ

შეფასების სხვადასხვა სისტემის სხვადასხვა გზით მართვა და მორგება კომპანიის კორპორატიული კულტურისთვის

დისკუსია ჯგუფში საკუთარი გამოცდილების გაზიარებით და კითხვა პასუხით

შეფასების სისტემის მართვის ტექნიკები (მიზნებზე ორიენტირებული შეფასების სისტემა, 360 გრადუსიანი შეფასება)

კომუნიკაციის მნიშვნელოვნება თანამშრომელთა შეფასების დროს (უკუკავშირი თანამშრომლებთან)

დისკუსია ჯგუფში საკუთარი გამოცდილების გაზიარებით და კითხვა პასუხით

რანგირების სისტემა – რას გულისხმობს ის და რა კომპონენტებისგან შედგება

რა ტიპის ორგანიზაციებს სჭირდება რანგირების სისტემა

რა სარგებელი მოაქვს რანგირების სისტემას კომპანიისთვის და რა საბოლოო შედეგს ვიღებთ

დისკუსია ჯგუფში საკუთარი გამოცდილების გაზიარებით და კითხვა პასუხით

თანამშრომელთა ჩართულობა – როგორ გავზომოთ ჩართულობა და როგორ გავაანალიზოთ მიღებული შედეგები

რაში არის შესაძლებელი ჩართულობის კვლევის შედეგების გამოყენება და როგორ ვმართოთ ის

დისკუსია ჯგუფში საკუთარი გამოცდილების გაზიარებით და კითხვა პასუხით

არჩევითი თემა – 5 შეხვედრის შედეგად ტრენერი და ჯგუფი თანხმდებიან ბოლო, მე-6 სესიის განმავლობაში რომელი აქტუალური თემა აირჩეს და მოხდეს მისი განხილვა შეხვედრაზე. ტრენერი შესთავაზებს ჯგუფს აღნიშნულ თემას დამუშავებული ფორმით და მოხდება მასზე დისკუსია ანალოგიურად წინა შეხვედრებისა

კურსის შეჯამება

კმაყოფილების დონის გამოკითხვა

სერტიფიკატების გადაცემა

Power BI კურსი

თანამედროვე სამყაროში, ბიზნესის ერთ-ერთი ყველაზე დიდი გამოწვევა – მონაცემები და მათი სწორად დამუშავებაა. ერთია – მიიღო მონაცემები, ხოლო მეორე, სწორად შეძლო მიღებული მონაცემების ანალიზი. გამოწვევების კვალდაკვალ, იზრდება მოთხოვნა, მონაცემთა ანალიტიკოსის პოზიციაზე და შეიძლება ითქვას, 21-ე საუკუნის, ერთ-ერთ მზარდ და პოპულარულ მიმართულებად ყალიბდება.

Power BI, მონაცემთა ვიზუალიზაციის თანამედროვე ხელსაწყოა, რომელიც მოგცემთ საშუალებას, სწრაფად და ეფექტიანად შეძლოთ უამრავი მონაცემის დამუშავება, ვიზუალიზაცია და ანალიზი.

ვისთვის არის განკუთვნილი ტრენინგი

ტრენინგი განკუთვნილია მათთვის, ვინც დაინტერესებულია მონაცემთა ანალიტიკით, ვისაც ხშირად უწევს სხვადასხვა სახის ანგარიშის წარმოება და სურს, შეისწავლოს მონაცემთა დამუშავების თანამედროვე ტექნიკები.

ტრენერები

ტრენინგს წარუძღვება, Kaizen Institute Georgia-სა და AOTS საქართველოს თანადამფუძნებელი, TEMOS International-ის ოფიციალური წარმომადგენელი საქართველოში, გიორგი ჯოხაძე, რომელსაც ბიზნეს ანალიტიკის მიმართულებით, მრავალწლიანი გამოცდილება აქვს.

კურსი წარიმართება ქართულ ენაზე, გაიცემა სინტაქს აკადემიის სერტიფიკატი.

გლობალური ტრენდი – ციფრული ტრანსფორმაცია

BI და მსოფლიო ბაზარი

დავალება #1 (Excel-ის ფორმატი)

დავალების განხილვა (#1)

სატესტო Power BI ბაზის მომზადება

მონაც. ბაზის მუშაობის პრინციპები

დავალება #2 (Excel-ის ფორმატი)

დავალების განხილვა (#2)

DAX – Power BI-ის პროგრამირების ენა

პირველი ფორმულების შედგენა DAX-ში

ფორმულების ინტეგრირება Power BI-ის ვიზუალებში

დავალება #3 (DAX & Power BI-ის ფორმატი)

დავალების განხილვა (#3)

პროგრამირება DAX-ში და მონაცემთა დამუშავება (გაგრძელება)

დავალება #4 (DAX & Power BI-ის ფორმატი)

დავალების განხილვა (#4)

პროგრამირება DAX-ში და მონაცემთა დამუშავება (გაგრძელება)

დავალება #5 (DAX & Power BI-ის ფორმატი)

დავალების განხილვა (#5)

მონაცემებით საუბარი (ვიზუალიზაციის მნიშვნელობა)

დავალების (#2) შედეგების გადახედვა

კურსის შეჯამება

კითხვები და პასუხები

კმაყოფილების დონის გამოკითხვა

სერტიფიკატების გადაცემა

Microsoft 365-ის ტრენინგი

სასწავლო კურსის მიზანია მსმენელმა მიიღოს:

  1. ზოგადი ინფორმაცია Microsoft 365-ის შესახებ
  2. დაწვრილებითი ინფორმაცია Teams, Planner და OneDrive – ის იმ კონკრეტულ ფუნქციონალზე, რომელიც გაუმარტივებს მათ ყოველდღიულ მუშაობას

ტრენინგის ფორმატი

  • კომბინირებული სატრენინგო ფორმატი (თეორია პრაქტიკასთან ერთად)
  • Workshop

ძირითადი თემები

  1. რა არის Microsoft 365
  2. რა არის Teams და რისთვის ვიყენებთ
    • როგორ ჩამოვტვირთოთ, დავაყენოთ და გავმართოთ ჩვენი თიმსი
    • რისი შესაძლებლობა გვაქვს ჩათში და როგორ ვუზიარებთ ერთამენთს დოკუმენტებს
    • ჯგუფის და მასთან დაკავშირებული არხის შექმნა
    • რა ფუნქციონალის შესაძლებლობა გვაქს ჯგუფის და მასთან დაკავშირებული არხის ფარგლებში
    • ჯგუფში არსებული მომხმარებლების და უფლებების მართვა
    • როგორ ვნიშნავთ და ვმართავთ შეხვედრებს როგორც ჯგუფის ფარგლებში ასევე მის გარეთ
    • ფაილების გაზიარება და ერთდროულად მათზე მუშაობა
    • სხვა Third party აპლიკაციების გამოყენება როგორც ჯგუფის ფარგლებში ასევე ინდივიდუალურად
  3. რა არის Planner და რისთვის ვიყენებთ
    • პროექტის შექმნა
    • ქვედავალებების შექმნა და მათი მიმაგრება კონკრეტულ ადამიანზე
    • შექმნილი პროექტის საერთო ხედვა: რამდენი დავალებაა შექმნილი, რომელი შესრულდა დროულად, რომელი დავალება არის ვადაგადაცილებაში და ა.შ
    • Planner-ის გამოყენება როგორც ჯგუფის ფარგლებში ასევე ინდივიდუალურად
  4. რა არის OneDrive და რისთვის ვიყენებთ
    • როგორ შევქმნათ სხვადასხვა სახის დოკუმენტები (Word, Excel, PowerPoint) და ფაილები.
    • როგორ გავუზიაროთ ერთმანეთს ფაილები და ფოლდერები შესაბამისი უსაფრთხოების პოლიტიკების მიხედვით
    • როგორ ვიმუშაოთ ერთად ერთსა და იმავე დოკუმენტზე რამოდენიმე თანამშრომელმა ერთდროულად
  5. Workshop

ტრენინგის შედეგები და კომპეტენციები

კურსის დასრულების შემდეგ ტრენინგის მონაწილემ იცის:

  • თუ რას წარმოადგენს და რისთვის გამოიყენება, Microsoft 365-ის სამი კონკრეტული სერვისი Teams, Planner, OneDrive.
  • სრული სამომხმარებლო ფუნქციონალი და მათი გამოყენება.

რა არის Microsoft 365

რა არის Teams და რისთვის ვიყენებთ

  • როგორ ჩამოვტვირთოთ, დავაყენოთ და გავმართოთ ჩვენი თიმსი
  • რისი შესაძლებლობა გვაქვს ჩათში და როგორ ვუზიარებთ ერთამენთს დოკუმენტებს
  • ჯგუფის და მასთან დაკავშირებული არხის შექმნა
  • რა ფუნქციონალის შესაძლებლობა გვაქს ჯგუფის და მასთან დაკავშირებული არხის ფარგლებში
  • ჯგუფში არსებული მომხმარებლების და უფლებების მართვა
  • როგორ ვნიშნავთ და ვმართავთ შეხვედრებს როგორც ჯგუფის ფარგლებში ასევე მის გარეთ
  • ფაილების გაზიარება და ერთდროულად მათზე მუშაობა
  • სხვა Third party აპლიკაციების გამოყენება როგორც ჯგუფის ფარგლებში ასევე ინდივიდუალურად

რა არის Planner და რისთვის ვიყენებთ

  • პროექტის შექმნა
  • ქვედავალებების შექმნა და მათი მიმაგრება კონკრეტულ ადამიანზე
  • შექმნილი პროექტის საერთო ხედვა: რამდენი დავალებაა შექმნილი, რომელი შესრულდა დროულად, რომელი დავალება არის ვადაგადაცილებაში და ა.შ
  • Planner-ის გამოყენება როგორც ჯგუფის ფარგლებში ასევე ინდივიდუალურად

რა არის OneDrive და რისთვის ვიყენებთ

  • როგორ შევქმნათ სხვადასხვა სახის დოკუმენტები (Word, Excel, PowerPoint) და ფაილები.
  • როგორ გავუზიაროთ ერთმანეთს ფაილები და ფოლდერები შესაბამისი უსაფრტხოების პოლიტიკების მიხედვით
  • როგორ ვიმუშაოთ ერთად ერთსა და იმავე დოკუმენტზე რამოდენიმე თანამშრომელმა ერთდროულად

Workshop

ITIL V4 Foundation კურსი

ITIL ( ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინფრასტრუქტურის ბიბლიოთეკა) დაგეხმარებათ, გაამარტივოთ და ეფექტური გახადოთ ციფრული სერვისების მიწოდების პროცესი. მეთოდოლოგია მოიცავს 34 პრაქტიკას, რომელიც საერთაშორისოდ მიღებული საუკეთესო გამოცდილებების შედეგად შეიქმნა; კურსის მსმენელები მიიღებენ ძირეულ ინფორმაციას, თუ როგორ დააგენერიროს ბიზნესმა ღირებული ფასეულობა მსოფლიოში წამყვანი მეთოდოლოგიის დახმარებით და ციფრული სერვისების მიწოდებით.

ვისთვის არის განკუთვნილი ტრენინგი

ტრენინგი განკუთვნილია როგორც ციფრულ ტექნოლოგიებში დასაქმებული ადამიანებისთვის, ისე, ბიზნესში გადაწყვეტილების მიმღები პირებისთვის, რადგან ამ ორი რგოლის ერთობლივი მუშაობითაა შესაძლებელი, ციფრული სერვისების მიწოდებისას, ღირებული ფასეულობის დაგენერირება.

პროცესი, თეორიულ ნაწილთან ერთად, მოიცავს ქართულ რეალობას მორგებულ პრაქტიკულ მაგალითებსაც და წარიმართება სრულად ქართულ ენაზე.

ბენეფიტები

კურსზე დარეგისტრირებულებს მიეცემათ წვდომა ITIL სერტიფიცირებისათვის სამეცადინო ელექტრონულ წიგნზე და ტრენინგის ბოლოს, ჩატარდება კომპეტენციის განმსაზღვრელი ტესტირება, რომელიც ერთგვარი საზომი იქნება პრეტენდენტის მზაობისა, ITIL V4 Foundation-ის საერთაშორისო გამოცდისთვის.

ტრენინგი წარიმართება ქართულ ენაზე.

ტრენერები

ტრენინგს წარუძღვება ორი ტრენერი – ზაზა ჯაველიძე – ITIL & ITSM ბიზნესკონსულტანტი და გიორგი ბერიძე – ITIL სერტიფიცირებული ტრენერი.

კურსის დასრულების შემდეგ, თქვენ სიღრმისეულად გეცოდინებათ ITIL-ის 7 ძირითადი სახელმძღვანელო პრინციპის, სერვის მენეჯმენტის 4 განზომილების, ITIL-ის 34 პრაქტიკისა და სერვისით შესაქმნელი ღირებულებების ჯაჭვის შესახებ.

ITIL 4 OVERVIEW

  • Introduction to ITIL
  • Key Concepts of ITIL

THE ITIL FRAMEWORK

  • The Four Dimensions of Service Management
  • The ITIL Service Value System

THE ITIL GUIDING PRINCIPLES

  • Focus on Value
  • Start Where You Are
  • Progress Iteratively with Feedback
  • Collaborate and Promote Visibility
  • Think and Work Holistically
  • Keep It Simple and Practical
  • Optimize and Automate

THE ITIL SERVICE VALUE SYSTEM

  • Governance
  • The Service Value Chain
  • Continual Improvement

KEY ITIL PRACTICES

  • Continual Improvement
  • Service Level Management
  • Change Control
  • Incident Management
  • Service Request Management
  • Service Desk
  • Problem Management

OTHER ITIL PRACTICES

  • General Management Practices
  • Service Management Practices
  • Technical Management Practices

ManageEngine Service Desk Plus ტრენინგი

ტრენინგის შესახებ:

თანამედროვე ბიზნესი წარმოუდგენელია IT პროცესების ჩართულობის გარეშე, რაც რიგ გამოწვევების წინაშე აყენებს კომპანიებს – პრობლემების იდენტიფიცირება და კლასიფიკაცია, გადაწყვეტილებებისა და ცვლილებების დოკუმენტაცია და ერთ სივრცეში თავმოყრა, რეპორტინგი და ა.შ. ამის მარტივი გადაწყვეტაა ServiceDesk Plus-ი, რომელიც მოიცავს ყველა პროცესს და აქტივობას IT სერვისების დიზაინის, შექმნის, მიწოდებისა და მხარდაჭერისთვის.

ServiceDesk Plus არის ManageEngine-ის მომსახურების მართვის პლატფორმა, რომელიც დაფუძნებულია ITIL-ის(ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინფრასტრუქტურის ბიბლიოთეკა) საუკეთესო გამოცდილებების პრინციპებზე და ეხმარება თანამედროვე ბიზნესს შეიმუშაოს და აწარმოოს კრიტიკული IT და არა IT სერვისები. ServiceDesk Plus ინტეგრირდება ManageEngine-ის IT მენეჯმენტის გადაწყვეტილებებთან და ბიზნეს აპლიკაციებთან, რაც უზრუნველყოფს თქვენი ორგანიზაციის მენეჯმენტის ოპერაციების 360 გრადუსიან ხედვას.

ტრენერი: ტრენინგს, კომპანია სინტაქსის IT პროექტების გუნდის ხელმძღვანელი, ManageEngine ServiceDesk Plus დანერგვის სერტიფიცირებული ექსპერტი, მარიამ ჭლიკაძე წარუძღვება, ამ მიმართულებით მუშაობის მრავალწლიანი გამოცდილებით.

ტრენინგის შემდეგ, გექნებათ ServiceDesk Plus-ში საკითხების დარეგისტრირების, მართვისა და კონფიგურაციის უნარები, რომელიც დაგეხმარებათ მარტივად და ეფექტურად აწარმოოთ თქვენი ბიზნესი. ასევე გექნებათ საშუალება აგენერიროთ ანგარიშები და მიიღოთ ინფორმაცია მიმიდნარე პროცესებზე დროის ნებისმიერ ჭრილში.

ტრენინგის ხანგრძლივობა: 18 საათი, 6 შეხვედრა

ღირებულება: 750 ლარი

საკითხი #1 თვითმომსახურების პორტალი

  • მთავარი გვერდი
  • დარეგისტრირებული მოთხოვნების მიმოხილვა
  • შეხსენება

საკითხი #2 სერვისების კატალოგი

  • სერვისების კატალოგის განხილვა
  • კატალოგში შემავალი სერვისების განხილვა

საკითხი #3 მოთხოვნის დარეგისტრირება

  • მოთხოვნის დარეგისტრირება შესაბამისი შაბლონის საშუალებით
  • მოთხოვნის რეგისტრირებისას ფაილის მიმაგრება

საკითხი #4 დარეგისტრირებული მოთხოვნის დამუშავება

  • დარეგისტრირებული მოთხოვნის რედაქტირება
  • მოთხოვნაზე კომენტარის დამატება
  • მოთხოვნიდან მიმოწერის წარმოება ტექნიკოსთან

საკითხი #5 ძებნის ფუნქციონალის გამოყენება

  • ფილტრების გამოყენება
  • ველის დამატება მოთხოვნის გვერდზე

საკითხი #6 „ბაზის“ გამოყენება

  • “ცოდნის ბაზაში“ გადაჭრის გზების ძიება

საკითხი #7 ჩატის გამოყენება

  • ჩატის საშუალებით ტექნიკოსთან საუბარი

საკითხი #8 დასტურების ფუნქციონალის გამოყენება

  • მოთხოვნის დადასტურება სისტემის საშუალებით
  • მოთხოვნის დადასტურება მეილის საშუალებით

საკითხი #9 მომხმარებლის პროფილის პერსონალიზაცია

  • პაროლის ცვლილება
  • ენის ცვლილება
  • დროის ფორმატის ცვლილება
  • შეტყობინების ტონი
  • ნავიგაციის მენიუს განლაგების პერსონალიზაცია
  • ფერების პერსონალიზაცია

საკითხი #10 საწყისი გვერდი

  • დარეგისტრირებული მოთხოვნების მიმოხილვა
  • დავალებების მიმოხილვა / დამატება
  • განცხადებების მიმოხილვა / დამატება
  • შეხსენებების მიმოხილვა / დამატება
  • დასტურების მიმოხილვა

საკითხი #11 დამგეგმავი დაფა

  • დამგეგმავი დაფის გამოყენება
  • შვებულების მონიშვნა
  • შემცვლელი ტექნიკოსის დამატება

საკითხი #12 „დეშბორდის“ გამოყენება

  • „დეშბორდის“ ორგანიზება
  • ვიჯეტების დამატება
  • „დეშბორდის“ გაფილტვრა ჯგუფების და საიტების მიხედვით

საკითხი #13 სერვისების კატალოგი

  • სერვისების კატალოგის განხილვა
  • კატალოგში შემავალი სერვისების განხილვა

საკითხი #14 მოთხოვნის დარეგისტრირება

  • მოთხოვნის დარეგისტრირება შესაბამისი შაბლონის საშუალებით
  • მომთხოვნის ინფორმაციის შევსება

საკითხი #15 დარეგისტრირებული მოთხოვნის დამუშავება

  • მოთხოვნის მიღება ან სხვა ტექნიკოსზე მიმაგრება
  • დარეგისტრირებული მოთხოვნის რედაქტირება
  • მოთხოვნის შაბლონის ცვლილება
  • მოთხოვნიდან მიმოწერის წარმოება მარეგისტრირებელთან ან სხვა ტექნიკოსთან
  • მოთხოვნის გაზიარება
  • მოთხოვნის სტატუსის ცვლილება, პრიორიტეტის, ბოლო ვადის ცვლილება
  • მოთხოვნაზე დავალებების დამატება
  • მოთხოვნაზე შენიშვნის დამატება
  • მოთხოვნაზე შეხსენების დამატება
  • დამოკიდებულების დამატება
  • მოთხოვნის გაგზავნა დასტურზე
  • მოთხოვნის დუბლირება
  • მოთხოვნაზე გადაწყვეტილების დამატება
  • მოთხოვნაზე სამუშაო ჟურნალის დამატება
  • მოთხოვნაზე საკონტროლო ჩამონათვალის დამატება

საკითხი #16 ძებნის ფუნქციონალის გამოყენება

  • ფილტრების გამოყენება
  • ინდივიდუალური ფილტრის დამატება
  • ველის დამატება მოთხოვნის გვერდზე
  • ძიება ველების მიხედვით
  • გაფართოებული ძიება

საკითხი #17 მოთხოვნების გვერდი

  • მოთხოვნის გვერდის გამართვა
  • ფერის პარამეტრების გამოყენება
  • ხედების ცვლილება
  • საერთო მოქმედებები – მოთხოვნების გაერთიანება, მიბმა, დამოკიდებულება.

საკითხი #18 „ცოდნის ბაზის“ გამოყენება

  • “ცოდნის ბაზაში“ გადაჭრის გზების ძიება
  • “ცოდნის ბაზაში“ ახალი გადაწყვეტილების
  • გადაწყვეტილების დადასტურება

საკითხი #19 ჩატის გამოყენება

  • ჩატის საშუალებით მარეგისტრირებელთან საუბარი
  • ჩატის საშუალებით მოთხოვნის შექმნა

საკითხი #20 სწრაფი მოქმედებები

  • პასუხის შაბლონის დამატება
  • მაუწყებლობის შეტყობინება

საკითხი #21 მომხმარებლის პროფილის პერსონალიზაცია

  • პაროლის ცვლილება
  • ენის ცვლილება
  • დროის ფორმატის ცვლილება
  • შეტყობინების ტონი
  • ნავიგაციის მენიუს განლაგების პერსონალიზაცია
  • ფერების პერსონალიზაცია

საკითხი #22 პრობლემის დამატება და დამუშავება

საკითხი #23 ცვლილების დამატება და დამუშავება

საკითხი #24 პროექტების შექმნა

საკითხი #25 ასეტების მიმოხილვა

საკითხი #26 ასეტების სკანირება

საკითხი #27 CMDB რუკის აგება

საკითხი #28 შესყიდვის მოთხოვნის და ორდენის გაფორმება

საკითხი #29 კონტრაქტების დამატება

საკითხი #30 რეპორტების გენერირება

  • არსებული ანგარიშების გამოყენება
  • ახალი ინდივიდუალური ანგარიშის შექმნა
  • ანგარიშების რედაქტირება
  • დროის ფილტრების დამატება
  • ანგარიშის გაფართოებული გაფილტვრა
  • დაჯგუფების შექმნა
  • დიაგრამების შექმნა ანგარიშებისთვის
  • ანგარიშის შენახვა
  • ანგარიშის ჩამოტვირთვა სასურველი ფორმატით
  • ანგარიშის გაგზავნა ფოსტის მეშვეობით
  • განრიგის ანგარიშის შექმნა

საკითხი #31 შესავალი

საკითხი #32 საორგანიზაციო დეტალები

  • ორგანიზაციის დეტალები
  • საფოსტო სერვერის პარამეტრების
  • SMS შეტყობინების პარამეტრები
  • საიტები
  • სამუშაო საათები
  • დეპარტამენტები
  • ორგანიზაციული როლები

საკითხი #33 მომხმარებლები

  • როლები
  • მომხმარებლები
  • ტექნიკოსები
  • მხარდაჭერის ჯგუფები
  • AD
  • ტექნიკოსის ავტომატური მიმაგრება

საკითხი #34 ტექნიკური დახმარების პერონალიზაცია

  • კატეგორია
  • სტატუსი
  • გავლენა
  • პრიორიტეტი
  • დავალების შაბლონები
  • დავალების შაბლონები
  • შეტყობინების წესები
  • საკონტროლო ჩამონათვალი

საკითხი #35 ინციდენტების მართვა

  • ინციდენტის შაბლონები
  • ინციდენტის შაბლონები
  • დამატებითი ველები
  • მოთხოვნის დახურვის წესები
  • გადაწყვეტილების და პასუხის შაბლონი
  • ავტომატიზაციები
  • ჩატის პარამეტრები
  • მოთხოვნის სასიცოცხლო ციკლი
  • SLA

საკითხი #36 სერვისების კატალოგი

  • სერვისის კატეგორიები
  • სერვისის კატალოგი
  • SLA

საკითხი #37 პრობლემის/ცვლილების მართვა

  • პრობლემის დამატებითი ველები
  • პრობლემის დახურვის წესები
  • ცვლილების ტიპები და მიზეზი
  • CAB
  • ცვლილების როლები
  • ეტაპები და სტატუსები
  • სამუშაო პროცესის ფლოუ
  • ცვლილების შაბლონის შექმნა
  • SLA
  • კონფიგურაციები

საკითხი #38 პროექტების მართვა

  • პროექტის ტიპები
  • როლები
  • პროექტის სტატუსები
  • პროექტის შაბლონები

საკითხი #39 აქტივების მართვა

  • აგენტების კონფიგურაცია
  • დომეინის სკანირება
  • ქსელის სკანირება
  • SNMP კონფიგურაცია
  • პროდუქტის ტიპი
  • ვენდორი
  • ასეტის მდგომარეობა
  • სოფთვეარის ტიპები და კატეგორიები

საკითხი #40 შესყიდვის და კონტრაქტის მენეჯმენტი

  • შესყიდვის მოთხოვნის პარამეტრები
  • დამატებითი ველები
  • მომწოდებლის სერვისები
  • კონტრაქტის ტიპები

საკითხი #41 მომხმარებლის გამოკითხვა

  • გამოკითხვის კონფიგურაცია
  • გამოკითხვის წესები
  • გამოკითხვის ანგარიშები

საკითხი #42 ძირითადი პარამეტრები

  • პორტალის გაფართოებული პარამეტრები
  • მომხმარებლის პორტალის მორგება
  • UI კონფიგურაცია
  • უსაფრთხოების პარამეტრები
  • SSL სერტიფიკატის იმპორტი
  • დანართის პარამეტრები
  • სარეზერვო კოპირება

საკითხი #43 ZIA-ს კონფიგურაცია

საკითხი #44 აპლიკაციები და ინტეგრაციები

© 2023 სინტაქსი. ყველა უფლება დაცულია.